سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل ملکی کیست

بهترین وکیل ملکی وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده های ملکی پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به موسسه حقوقی و حضور یک وکیل خبره نیاز است. بهترین وکیل ملکی تهران کسی است که با وجدان و مسئولیت‌پذیر باشد. به دلیل اهمیت و حساسیت این دسته از پرونده‌ها ضروری است که از یک  مشاوره حقوقی با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی آگاه است کمک بگیرید.

یک وکیل ملکی خوب حتما در این حوزه تخصص دارد و به جوانب و زوایای مختلف پرونده اشراف کامل دارد. وکیل ملکی باید ریزبین باشد و به جزییات توجه کند. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند.

بهترین وکیل ملکی چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین وکیل ملکی تهران شخصی است که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. وکیل خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند. وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل خود کمک می‌کند و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می‌کند. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل ملکی تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به املاک است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های یک وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه لایحه بنویسد و موارد مرتبط با پرونده را ذکر کند و با تسلط به پرونده ، در حضور قاضی به شکل عالی از حقوق موکلش دفاع کند.

سایر خدمات موسسه حقوقی

وکیل کیفری    وکیل اوقاف     وکیل حقوقی  وکیل ثبتی